zondag 5 december 2010

Roodkapje

Lekker. De hele dag niet in de spiegel gekeken, een joggingbroek aangehad en op pantoffels gelopen. Moet kunnen. Uit respect voor mijn medemensen doe ik dat alleen op dagen dat ik geen bezoek ontvang en vanzelfsprekend de deur niet uit ga.

Vandaag natuurlijk wel weer mijn digitale vriendschappen onderhouden. Twitter, facebook, Linked in. Op Twitter blijf je gek genoeg eieren zien. Als ik in een timeline allemaal vriendelijke gezichten zie dan stemt mij dat toch echt een stuk vrolijker. Er zijn mensen die geweldig goede foto’s van zichzelf hebben. Die hebben de tips over personal branding goed begrepen.

Vandaag las ik op Faceboek de volgende bijzondere oproep: Change your facebook profile picture to a favourite cartoon character from your childhood & invite your friends to do the same. Until Monday (Dec. 6) there should be no human faces on Facebook, but an invasion of childhood memories. (For the fight against Children Abuse). De actie slaat zo te zien niet aan. En daar ben ik het denk ik wel mee eens. Natuurlijk ben ik tegen kindermisbruik. Het afleggen van je eigen gezicht komt dichtbij het inleveren van je identiteit. Ik zou ook niet weten wie te kiezen. Bovendien ben ik bang dat Roodkapje nu niet echt bijdraagt aan mijn personal branding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten