dinsdag 27 december 2011

Aardige jongens


Tjonge, wat is er veel gebeurd in 2011. Dit jaar is ook weer omgevlogen. Kijk ondertussen naar het jaaroverzicht.

Vandaag ben ik de hele dag aan het opruimen geweest. De laatste week in Leiden heeft ook voor mij in het teken van het Glazen Huis gestaan. Ik ben niet veel thuis geweest. Het begon al op zondag met een leuk ontvangst van de 3DJ´s in het Leidse stadhuis. Aardige jongens. Achter deze drie mannen stond een mega organisatie van heel veel ervaren, leuke, dynamische mensen. Een wereld van jonge mensen. Dat wel.

Op de slotdag had ik een leuke ontmoeting met Armin van Buuren. Leidenaar en wereldberoemd. Apetrots is hij op Leiden. De Serious Request week in Leiden is dan ook bijzonder goed verlopen. Leiden heeft zich van haar beste kant zien. Alle dagen waren leuk. “Hoe houden we dit vast?” vraagt Armin. Hij voelt zich erg betrokken bij zijn Leiden. En “mag ik jij zeggen?” vraagt hij even later.  Dat mag. Aardige jongen, maar ik voelde me wel even oud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten