dinsdag 30 november 2010

Te gelde maken

Mijn weblog wordt gelezen. Door in ieder geval twee collega’s. Koen en Lonneke. Ga je dit iedere dag doen? Schrijf je makkelijk je stukjes of kost dat heel veel tijd? Leuk dat ze het gezien hebben en aardig dat ze dit vragen. Of ik dagelijks ga schrijven weet ik nog niet. Maar dit is toch al weer het derde berichtje op de derde dag. En een tekst schrijven kost best wel wat tijd. Ik ben van de korte stukjes en dat kost meer tijd dan lange teksten schrijven. 
Ik was blij met de vraag waarom ik dit ben gaan doen. Als collega met iets meer ervaring draag ik graag uit dat je over sommige dingen pas echt mee kan praten als je uit eigen ervaring kunt putten. Dat is de reden dat ik ben gaan twitteren. Met meer dan 660 volgers heb ik een aardig resultaat geboekt en kan ik zeggen: het werkt. Nu ga ik eens kijken of ik wat los kan maken met een weblog. Wat werkt wel wat werkt niet. Voortvarend als ik ben ga ik mijn weblog te gelde maken. Mooi dat ‘te gelde maken’. Toen ik dit vanavond aan mijn beide zoons meldde werd ik uitgelachen. Nou, wacht maar tot ik mijn 300ste  weblog publiceer. Dan praten we verder……..
                                                                                                                  

1 opmerking:

  1. Hoi Hennie, leuk dat jij ook een blog bent gaan maken! Ben nu zelf een paar maanden bezig en heb wat tips her en der gekregen. Regelmaat en leuke onderwerpen lijken het recept te zijn, wedden dat die zoons van jou straks hartstikke trots zijn!

    Tot blogs,

    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen