donderdag 3 februari 2011

Spam

Heb genoten van het licht. Het leek wel voorjaar. Vandaag veel werk gedaan met weinig diepgang. Maar het is er wel schoon van geworden in huis.
Een jaar geleden heb ik een einde gemaakt aan de vele ongevraagde en ongewenste telefoontjes. Geweldig, dat bel-me-niet-register. Vandaag ben ik toch 2 keer gebeld door organisaties met een zakelijk voorstel. Door de Consumentenbond en door de Cliniclowns. Het lidmaatschap van de eerste heb ik onlangs opgezegd. Een aardige jongeman deed vandaag een aanbod om voor 50% van de normale prijs het lidmaatschap nog een jaartje voort te zetten. Niet gedaan natuurlijk. Die sanering van abonnementen en lidmaatschappen had wel een doel, en wel onze uitgaven reduceren. Het is tenslotte crisis.
Tijdens het koken belde een medewerker van de Cliniclowns. Al 3 of 4 jaar zijn we donateur. Hij vroeg of we onze structurele bijdrage zouden willen verhogen. Dat kleine bedrag bevalt mij juist wel. We laten het dus maar zo. Aan de vraag of ik de Cliniclowns wil aanprijzen bij vrienden heb ik wel kunnen voldoen. Een twitterbericht is snel verzonden. En met meer dan 650 followers heb ik misschien nog wel succes. Dit is toch geen spam?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten