zaterdag 5 februari 2011

Pluim

Lekker bankhangen vanavond. En omdat er op zaterdag niet veel te kijken valt heb ik de laptop op schoot. Ben benieuwd waar Hans mij vandaag langs zapt. Ik laat het gebeuren.
Vanmiddag was ik naar Leiden om een broek voor Daan te ruilen bij een winkel van WE. Je weet wel, was eerst HE en SHE. Helaas hadden ze niet de goede maat. Voor niets naar Leiden. Op mijn verzoek kreeg ik het nummer van hun collega’s in Alphen. Een hele aardige Jeroen in de Alphense WE keek in het systeem. Ja, zij hadden wel de goede maat. De broek lag in het magazijn. Blij. Dan kom ik er aan!
Van Leiden naar Alphen aan den Rijn is slechts een kort afstandje maar het duurt wel even. De stad uit gaat overigens wel een stuk sneller dan de stad in. Zelfs op zaterdagmiddag is de stad slecht bereikbaar. Lange rijen auto´s rijden stapvoets over de stadsgrens. Leiden werkt hard aan de bereikbaarheid. Op de website van Leiden lees ik dat het in 2025 goed geregeld moet zijn. Lange weg te gaan. Wel belangrijk voor de toekomst van de stad en de regio.
 Aangekomen in de WE in Alphen werd ik verrast op een bijzonder staaltje klantgerichtheid. Jeroen had de broek alvast uit het magazijn gehaald. Hing klaar. Goede maat, goede broek, goede actie. Pluim voor deze medewerker van WE. Zeker een knul met toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten